Adverteren op www.muzes.be

Voor een sterk imago en hoge conversie

In Vlaanderen en Nederland worden de nieuwsberichten en homepagina
van Muzes druk bezocht.. Elke week raadplegen talrijke leraren,
kunstenaars en muzikanten één of meerdere kanalen van onze
organisatie.
Met uw boodschap op onze homepagina, nieuwsberichten of artikels
surft u mee op de geloofwaardigheid, de sterke band met een specifiek
doelpubliek en de capaciteit om te activeren. Samen bereiken we via
onze kanalen wekelijks ca. 17.000 lezers. Elke leraar bereikt op zijn/haar
beurt wekelijks honderden leerlingen op school. De reikwijdte en impact
van onze communicatiekanalen zijn enorm.

1. HOMEPAGINA

Muzes kiest voor een dynamische homepagina met weerkerende
rubrieken. Deze homepagina wordt wekelijks vernieuwd.
We kunnen rekenen op een bezoek van ca. 350 lezers/dag.

Overzicht rubrieken

1. Nieuws van Muzes
dagelijkse update van de werking. Nieuwe initiatieven, medewerkers,
ontwikkelingen binnen de organisatie, nieuws uit de communitygroepen, …

2. Beeld van de week (*)
bepaald initiatief wordt in de kijker geplaatst: studiedag, praktijkvoorbeeld, …
Het beeldmateriaal wordt gelinkt aan de webpagina.

3. Goede praktijkvoorbeelden (*) 
3 voorbeelden uit dagdagelijkse praktijk worden in de schijnwerpers geplaatst.
Dit kan gaan van een muzische activiteit, voorstelling van kunsteducatieve
organisatie, interessant lesmateriaal, …

4. Affiche van de week (*)
wekelijks worden 2 evenementen in de kijker geplaatst: tentoonstelling,
concert, dansvoorstelling, ….

5. Dagelijkse update Klankendaal 
activiteiten van het regionaal project van worden gedeeld via deze rubriek.

6.Nieuwe publicaties (*)
een overzicht van kunsteducatie uitgaven, muzische methodes,
kunsttijdschriften uit Vlaanderen en Nederland

7. Actua
een wekelijks overzicht van actuele ontwikkelingen in onderwijs-,
kunstsector. 7  artikels worden wekelijks in de kijker geplaatst.
Deze worden gelinkt naar een nieuws- of informatiepagina.

8. Quote van mediafiguur of kunstenaar

9. Advertenties (*)
er wordt de ruime mogelijkheid geboden om te adverteren

(*) Het beeldmateriaal wordt gelinkt aan de webpagina

 Mogelijkheid tot adverteren  op homepagina 
Uw advertentie staat het hele jaar door op de homepagina voorzien van een weblink naar uw website
1. Header
2. Advertentieblokje
3. Advertentiebanner
4. Partner in de kijker

 

 

2. NIEUWS-/INFORMATIEPAGINA’S

Op Muzes.be worden wekelijks een 10-tal nieuws- en informatiepagina’s aangemaakt. Actualiteit, onderzoek, interessante weetjes, relevante informatie, … maken deel uit van een gevariëeerd aanbod.

How music can make us feel powerful.

Whether you are lifting weights at the gym or going for a run, putting on your earphones and blasting some music can certainly give you a push to do your best. This is because music can give us a sense of power, according to a new study, particularly if it has high levels of bass.

The research team, including Dennis Hsu of the Kellogg School of Management at Northwestern University in Evanston, IL, recently published their findings in the journal Social Psychological & Personality Science. Hsu says he and his colleagues gained inspiration for the study from watching major sporting events. They noticed that athletes had their earphones on in the locker room and as they entered the stadium.

“The ways these athletes immerse themselves in the music – some with their eyes steely shut and some gently nodded along the beats – seem as if the music is mentally preparing and toughening them up for the competition about to occur,” says Hsu. Past research has found that listening to music can have many benefits, such as increasing learning and motivation and reducing physical pain. But Hsu and colleagues note that no studies have assessed whether music influences an individual’s sense of power, and if so, how. This is what they set out to determine with this latest study.

Testing how songs influence the sense of power and its consequences

First of all, the team conducted a pre-test. This involved participants listening to 30-second clips of 31 pieces of music from an array of genres, including sports music, hip-hop and reggae. Participants were asked to rate how powerful each piece of music made them feel, and the researchers then pinpointed the highest and lowest power songs. Songs rated as most powerful included “We Will Rock You” by Queen and “Get Ready for This” by 2 Unlimited, while the least powerful songs included “Because We Can” by Fatboy Slim and “Who Let the Dogs Out” by Baha Men.

The researchers then conducted a series of tests to determine how each of the highest and lowest rated power songs in the pre-test influenced each participant’s sense of power. In addition, they looked at how the songs affected three psychological and behavioral consequences of power that have been identified in previous research: thought abstraction (tendency to see the forest instead of the trees), illusion of control (perceived control over social events) and the desire to make the first move in competitive environments.

Participants were required to carry out certain tasks to enable researchers to assess each of these three consequences of power. For example, to measure illusion of control, subjects were required to take part in a die-rolling task. “Part of our objective was to test whether music produces the same downstream effects of power found in other sources,” Hsu explains. Participants were also questioned about any positive feelings they may be experiencing. The team controlled for these in order to ensure that any effects on power were not created by any other emotions.

Results of the experiments revealed that the songs rated most powerful unconsciously encouraged a sense of power among participants. Furthermore, the researchers found these songs actively generated the three consequences of power. The researchers point out that it is not the lyrics of the songs that could have resulted in these findings. When participants read song lyrics without hearing the music, no powerful feelings were reported.

Written by Honor Whiteman.

Bron: http://www.medicalnewstoday.com

ADVERTENTIE

 Adverteren op een informatiepagina
Uw advertentie staat het hele jaar door op 5 pagina’s naar keuze    voorzien van een weblink naar uw website
1. Advertentieblokje

 

3. WEKELIJKSE NIEUWSFLASH

Muzes verstuurt elke dinsdagvoormiddag een nieuwsbericht  naar ca. 20.000 contacten uit onderwijs, culturele- en kunstensector. Ca. 60 % opent de nieuwsberichten.

1. Nieuws van Muzes:
wekelijkse update van de werking. Nieuwe initiatieven, medewerkers, ontwikkelingen binnen de organisatie, nieuws uit de communitygroepen, …

2. Beeld van de week (*):
bepaald initiatief wordt in de kijker geplaatst: studiedag, praktijkvoorbeeld, … Het beeldmateriaal wordt gelinkt aan de webpagina.

3. Goede praktijkvoorbeelden (*):  
3 voorbeelden uit dagdagelijkse praktijk worden in de schijnwerpers geplaatst. Dit kan gaan van een muzische activiteit, voorstelling van kunsteducatieve organisatie, interessant lesmateriaal, …

4. Affiche van de week (*): 
wekelijks wordt 1 evenementen in de kijker geplaatst: tentoonstelling, concert, dansvoorstelling, ….

5. Nieuwe publicaties (*)
een overzicht van kunsteducatieve uitgaven, muzische methodes, kunsttijdschriften uit Vlaanderen en Nederland

6. Actua:
een wekelijks overzicht van actuele ontwikkelingen in onderwijs-, kunstsector. 7  artikels worden wekelijks in de kijker geplaatst. Deze worden gelinkt naar een nieuws- of informatiepagina.

(*) Het beeldmateriaal wordt gelinkt aan de webpagina

 

 

 Mogelijkheid tot adverteren  in de wekelijkse nieuwsflash 
Uw advertentie verschijnt in een nieuwsbericht naar keuze
1. Header
2. Advertentieblokje
3. Advertentiebanner

 

4. EXCLUSIEVE MAILING

 Muzes beschikt over een contactenlijst van meer dan  32.000 contacten uit onderwijswereld en culturele sector. Uw aanbod komt dus rechtstreeks bij het gewenste doelpubliek terecht.

Werkwijze:

1. Inhoud

U maakt  het bericht zelf op

U stuurt ons de HTML-code door. Via onze mailinglist provider  wordt uw identieke mail verstuurd naar de gewenste contacten.

U  maakt bericht niet op

U stuurt ons de nodige informatie door die in de mailing mag worden opgenomen (tekst, afbeeldingen, logo’s, weblinks). Wij maken de mail voor u op, en sturen een proefversie door.

2.Contacten

U maakt een keuze naar welke contacten het bericht wordt verstuurd.

Al onze contacten zijn geordend per regio, per onderwijsniveau of per discipline.
Zo is het perfect mogelijk om enkel lagere scholen  in de provincie Antwerpen te bereiken. Of enkel leraren uit de Stad Brussel.

3.Rapport

Een week na verzending ontvangt u van ons een rapport. Hierin kan u gedetailleerd nalezen hoe vaak de mail werd geopend, hoe vaak er werd doorgeklikt naar externe links en op welke links men klikte.

CONTACTEN

32.000 contacten zijn volgens doelgroep, regio ingedeeld.

RAPPORT

Een rapport geeft het aantal afgeleverde berichten weer + doorclicks

Het rapport geeft weer hoeveel  doorclicks er zijn per item.

5. TARIEVEN  (op jaarbasis)

 1. Adverteren op de homepagina

-uw advertentie gedurende één jaar op de homepagina staat.
-de advertentie wordt gelinkt naar de website van uw

1.     Header €  1500
2.     Advertentieblokje €  1100
3.     Advertentiebanner €  1300
4.     Partner in de kijker €  1750

 2. Adverteren op een informatiepagina-advertenties van uw organisatie staan op 4 informatiepagina’s naar keuze

-de advertenties worden gelinkt naar de website of webpagina van uw organisatie

1.     Advertentieblokje €    500

3. Adverteren op de nieuwsflash

1.     Header €    300
2.     Advertentieblokje €    100
3.     Advertentiebanner €     200

4. Exclusieve mailings

-een exclusieve mailing naar volledig bestand Muzes: 32.000 contactadressen
-rapportering  één week na versturen van mailing: grafiek + doorclicks
-opmaak gebeurt door Muzes of  door organisatie

1. Opmaak organisatie €  1500
 2.Opmaak Muzes €  1800

Andere formules, combinaties  zijn uiteraard bespreekbaar.
Gelieve contact op te nemen met Jos Maes via info@muzes.be